Autorizovaný servis výrobků HIOS

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků HIOS. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.

Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:

1. DIAGNOSTIKA Prvním krokem servisu je  DIAGNOSTIKA skutečné závady
2. NABÍDKA Následuje NABÍDKA řešení zákazníkovi.
3. SCHVÁLENÍ SCHVÁLENÍ nabídky zákazníkem.
4. OPRAVA a KALIBRACE OPRAVA a případná KALIBRACE výrobku HIOS.
5. EXPEDICE Opravený výrobek HIOS je zaslán s fakturou zákazníkovi.

Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9001 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Objednávka autorizovaného servisu

Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.
Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Email: servis@abetec.cz.
Telefon: +420 466 670 035
Mobil: +420 733 533 932
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Hios - fotogalerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

ve všech produktech